• Adreça: Crta. BV-5031, km.7 08392 Sant Andreu de Llavaneres (Barcelona)
  • Telèfon: 937 913 001
  • Web: www.hcp1.es
  • Email: info@hcp1.es
  • Coordinadora: Imma Canal
  • Serveis: Tee de pràctiques (16 coberts i 10 a l’aire lliure), Putting green, Zona d’approach, Pràctica de bunkers, Tee de pràctiques VIP’s (situat a l’altre extrem del camp de pràctiques), Lloguer de material, Classes de golf (individuals i colectives), Botiga de golf, Pàrquing per a més de 100 vehicles, Restaurant i Bar.

Forat 1:  62 metres Hcp 18

Forat senzill per començar. El green té un petit piano que fa que el forat canvii depen de la situació de la bandera. La dreta del green està protegida per un petit bunquer mentre que a l’esquerra hi ha un petit pendent que tira la bola cap el green. El perill del forat és si et passes del green.

Forat 2:  66 metres Hcp 17

Forat curt amb un green molt petit. A la dreta hi ha dos bunquers (un abans i l’altre passat el green), al’esquerra un rough molt alt i darrera fora límits. Millor jugar curt.

Forat 3: 71 metres Hcp 4

Forat complicat. Des del tee no es veu prou bé el green, a la dreta hi ha un petit fora límits i a l’esquerra un bunquer que és molt difícil recuperar.

Forat 4: 83 metres Hcp 10

Sortida prop dels matolls i arbres de la dreta que poden condicionar. Green espaiós, protegit per bunquer a l’esquerra. Es pot complicar el forat si ens emportem el cop cap a l’esquerra, arbres i baixada al carrer del forat colindant.

Forat 5: 70 metres Hcp 9

En baixada, si la bandera està a l’esquerra no es veu, té “piano” que dificulta el putt. Si es fa cop recte desde la posició del tee, fàcil anar fora límits que acompanya tot el recorregut per la dreta i darrera del green. Assolible el par i potser un bon birdie si es direcciona correctament la sortida.

Forat 6: 90 metres Hcp 15

En teoria fàcil però… es pot complicar amb el bunquer del davant-dreta de green i un altre de gespa més a la dreta del green. Els arbres a dreta i esquerra del carrer bastant ample. Cal anar a green directe per estalviar-te complicacions, el rough és dificultós.

Forat 7: 71 metres Hcp 6

En baixada carrer estret, la tendència en general és anar a la dreta on hi ha rougth perillós en pendent. Green protegit per un petit bunker a la dreta, el green té lleugera baixada de darrera al davant. Bona sortida, bon resultat.

Forat 8: 69 metres Hcp 12

Sortida alineada amb arbres a la dreta que poden dificultar el cop, el que en ocasions motiva el cop a l’esquerra, més arbres i dificultats. Green protegit per bunquer a l’esquerra, tocant green. No és difícil, però no confiar-se.

Forat 9: 67 metres Hcp 14

En baixada, bunquer darrera de green. Green que fa baixada pronunciada de darrera al davant. Possibilitat de birdie, amb bona sortida. Habitualment forat pel millor cop d’aproximació.

Forat 10: 63 metres Hcp 3

Forat no massa complicat per a mí, encara que hi ha llac a l’esquerra, a mig carrer fins al costat de green, que pot condicionar bastant, a més el green està protegit per arbres als dos costats i que fa baixada de darrera a davant i lleugerament a la dreta. Valents i recta al green, amb sort, inclós birdie però el par és bon resultat.

Forat 11: 72 metres Hcp 16

Lleugera pujada, no es veu be el green. Bunquer a l’esquerra del green que fa baixada frontal. Ull a passar-se de cop, fora límits darrera el green i arbres a la dreta que en teoria no han d’entrar en joc, igual que el llac de l’esquerra del tee de sortida.

Forat 12: 94 metres Hcp 11

Fora Límits a l’esquerra i darrera el green, a la dreta un llac que no es veu des de la sortida del green, rough dificultós a dreta i esquerra del carrer. Cal anar recte com un ciri i quedar millor a l’entrada de green, que no pas llarg.

Forat 13: 73 metres Hcp 8

El green queda lleugerament a l’esquerra del tee, amb llac a l’esquerra que no entra massa en joc, bunquer a l’esquerra de green que fa baixada amb piano inclós al centre. Ull al rough i arbres de la dreta.

Forat 15: 91 metres Hcp 13

Sortida per sobre d’un gran arbre, al davant-dreta del green tenim un bunquer força visitat, procurar no tocar arbres de la dreta del carrer, molt estret, recuperació difícil, procurar tirar a l’esquerra de green, hi ha un desnivell que pot portar la bola a green. És més complicat del que demostra el hcp assignat.

Forat 16: 106 metres Hcp 2

Forat difícil amb sortida elevada. Arbres a la dreta de la sortida, força estreta, grans arbres a dreta i esquerra en el camí de la bola, bunquer frontal-dreta de green i fora límits darrera i esquerra del green, cal ser precís i poder salvar tots els obstacles que la bola trobarà pel camí. Green en piano i pronunciada baixada a darrera al davant, que et pot treure la bola de green, rough del voltant de green de difícil recuperació. El par bon resultat.

Forat 17: 115 metres Hcp 7 Segona sortida: 10 metres

Forat llarg i en baixada, tendència a fer sortida a la dreta on està ple d’arbres on es complica la recuperació, petit bunquer a uns 10 mts a la dreta abans d’arribar a green que fa baixada de darrera al davant i lleugerament a la dreta.

Forat 18: 119 metres Hcp 1 Segona sortida: 15 metres

Dels forats més complicats de Catalunya. En baixada, cal sobrepassar diferents fileres d’arbres fins a quedar a uns 15 mts del green, però els primers arbres estan davant del tee de sortida, pel que cal aixecar amb rapidessa la bola, però no anar a l’esquerra que hi ha 2 llacs, ni a la dreta que hi ha fora límits en tot el recorregut, ni a l’esquerra de green que hi ha un bunquer. Cal salvar tot això, després ja… a green trobareu que fa baixada de darrera al davant. Sort! fer un par és un molt bon resultat.