Els Camps de P&P

Webwww.pitchmasnou.com
Emailinfo@pitchandputtmasnou.com
Coordenades GPS41º 50' 18" N 3º 01' 02" E » google maps
ProfessorJoan Anglada, Pedro Martínez i Ildefonso Torrado.
GreenkeeperJaume Salip
Forats18 forats
ServeisCasa Club amb Restaurant, Salons pels seus socis, Vestuaris amb Sauna i habitació privada per les bosses de golf. Lloguer de cotxes i carros manuals i eléctrics i bosses amb pals. Zona de pràctiques i zona coberta de pràctiques. Pro-Shop. Escola de Golf equipada amb sistema de video i classes especials per diferents nivells.

Recorregut

recorregut
RecorregutEl Pitch & Putt Masnou està situat just al costat del Golf que porta el mateix nom. Va ser dissenyat com a camp de Par3 però a mitjans del 2008 es va transformar en recorregut de P&P mides FCPP i va solicitar l'entrada a l'ACPP. Des del 2009 ja pot acollir proves oficials com Interclubs i Rànquing. Es tracta d'un recorregut de 9 forats amb algunes dobles sortides (forats 5, 7 i 8), molt original amb forats francament espectaculars. No hi ha (de moment) obstacles d'aigua i els bunquers (de sorra de sílice) son força grans i profunds. Al estar situat dalt de la muntanya fa que sigui un recorregut ple de pujades i baixades, un autèntic trencacames, i caldrà estar fort fisicament per aguantar un parell de voltes de competició. Un gran camp. Actualment el camp de Golf i el de Pitch&Putt comparteixen camp de pràctiques, putting green i recepció. La sortida de l'1 està força allunyada de la recepció, si és la primera vegada que hi jugueu és recomenable preguntar a recepció cap on dirigir-se. Potser més endavant s'habilitarà l'antic pàrquing i la caseta de l'starter, actualment en desús, i que es troben molt més a prop del recorregut del P&P. Un darrer apunt al voltant de la qualificació de dificultat dels forats (handicaps) basat en l'experiència d'haver fet el recorregut a consciència: Personalment crec que els handicaps no es corresponen amb la realitat, vull dir que sospito que quan es disposi dels resultats oficials d'uns quants campionats hi haurà canvis sustancials. De moment, les coses estan com us les explico.

Anàlisi Forat a Forat

Forat 1
102 metres Segona sortida: 102 metres
Per començar un forat visualment molt impactant on el green està situat a l'altre costat de la muntanya protegit per dos bunquers, un frontal-esquerra i l'altra al seu darrera. Evidentment si la bola ens va a l'esquerra serà FL (oblideu-vos de recuperar-la). El green és força gran i ens rep amb pujada i lleugera pendent de dreta a esquerra. Un bon forat per començar.
Forat 2
55 metres Segona sortida: 55 metres
Forat curt amb el green per sota el tee de sortida. El perill el tenim en un gran bunquer frontal que protegeix un green en pujada i pendent de dreta a esquerra. FL a l'esquerra del carrer.
Forat 3
90 metres Segona sortida: 90 metres
Força semblant a l'anterior forat però més llarg. Tornem a tenir FL a l'esquerra i un gran bunquer al frontal-esquerra del green. La part esquerra del green té pendent de esquerra a dreta i la meitat dreta al revés, pendent d'esquerra a dreta. El perill està en el bunquer.
Forat 4
57 metres Segona sortida: 57 metres
Forat curt en pujada on no es veu el green (forat cec) i amb un intimidatori i inmens bunquer frontal. Si aconseguim superar-lo ens espera un green força gran amb un piano central que divideix el green en dues alçades. Vigilar en passar-se de força perquè al darrera-esquerra de green hi ha FL!
Forat 5
83 metres Segona sortida: 74 metres
Primer forat on hi haurà doble sortida (aquest Anàlisi està fet quan encara no estaven les dobles sortides obertes). A la foto feta des del tee es veu la futura sortida de 74 mts, que no farà canviar sustancialment la visió general del forat. Un forat molt semblant a l'anterior però 25 metres més llarg. El green està elevat en relació al tee (forat cec) i tenim un bunquer frontal-esquerra força perillós. FL a l'esquerra del forat. El green torna a tenir un piano central que divideix el green en dues alçades.
Forat 6
116 metres Segona sortida: 116 metres
El forat més llarg del recorregut i el més "obert". 2 bunquers, un a la dreta que no hauria d'entrar en joc i l'altra frontal-esquerra protegeixen un green de dimensions reduïdes en comparació a la llargada del forat i que ens reb en lleuguera pujada. A l'esquerra del carrer hi ha la carretera d'accés al P&P.
Forat 7
101 metres Segona sortida: 89 metres
Impressionant, potser el forat de P&P més espectacular que he vist mai. Entre el tee i el green hi ha un desnivell d'uns 15 metres (o més). La bola, si va a green, farà un pique considerable perquè caurà a plom. Vigileu amb el green frontal que no es veu des del tee i que penalitzarà els cops curts. El green es quasi pla (enganya la vista des del tee) amb lleuguera pendent d'esquerra a dreta. Segon forat amb doble sortida, tal i com es pot comprobar a la foto, que no es diferencia gaire (12 mts) dels primer.
Forat 8
108 metres Segona sortida: 67 metres
Tercer i darrer forat amb doble sortida, que es troba 50 metres davant, just al mig-esquerre del carrer. Forat llarg i estret, completament en pujada i cec, no es veu el green. Just a l'entrada de green hi ha un profund bunquer que penalitzarà les boles que quedin curtes. En el forat curt la dificultat es redueix al bunquer. El green és força gran i ens reb en pujada amb lleuguera pendent d'esquerra a dreta.
Forat 9
116 metres Segona sortida: 116 metres
Acabem amb un altre forat força llarg on ens trobem amb un inmens bunquer al frontal-dret de green. A la dreta de carrer hi ha estaques vermelles (hazard lateral). El green és força pla i gran.

Targeta de joc

targeta

Situació

situació
 Coordenades GPS: 41º 50' 18" N 3º 01' 02" E » google maps
 Des de l'aeroport ? centre de Barcelona, agafi l'autopista AP-7 direcció Girona e incorporis a la sortida -9 (Costa Brava ? Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro). Segueix-hi per la Nacional (N-II), carretera C-35 i C-65, continuí direcció Platja d'Aro Nord abans d'arribar a la sortida Nord trobarà un camí a mà dreta giri a la dreta on indica Hapimag-Mas Nou immediatament veurà una ermita a la seva dreta, giri a la esquerra seguin les indicacions de Golf D'Aro Mas Nou, fins arribar a dalt de la muntanya. Allà mateix es troba el Pitch& Putt Mas Nou. Des de l'aeroport de Girona agafi la carretera Nacional (N-II) direcció Platja D'Aro Nord, quan vegi una petita ermita a la seva dreta, agafi aquella mateixa carretera seguint les senyalitzacions que el portaran directament al Club Golf D'Aro, el qual esta situat a dalt de la muntanya. Allà mateix està el Pitch& Putt Mas Nou.