• Adreça:  Crta. de L’Escala a Banyoles. 17468 Sant Esteve de Guialbes (Girona)
  • Telèfon: 972 561 001
  • Web: www.maspages.com
  • Email: maspages@maspages.com
  • Directora: Anna Badia
  • Serveis: Zona de pràctiques amb camp de 225 metres, Putting green, Zona d’aproach, Bar, Restaurant, Classes de golf, Totsotjament familiar i per grups al costat del tee de l’1, Parquing i Lloguer de Material.

Forat 1  (66 metres Hcp 4)
S’ha avançat la sortida uns metres. Ens trobem amb un terrible (no exagero!) búnquer a la dreta de green. El green té molta pendent en pujada. Fer-hi el par és un bon resultat.

Forat 2  (82 metres Hcp 2)
Forat molt semblant a l’anterior, però aquest cop el búnquer (molt perillós) està a l’esquerra. Si ens passem de força anirem a parar Fola Límits (FL) per darrera. El green torna a estar en pujada.

Forat 3  (52 metres Hcp 14)
El més curt i en teoria el més fàcil. Si no fos pel búnquer que el protegeix pel davant i per l’arbre que tenim a la dreta. El green està en lleugera pujada.

Forat 4  (57 metres Hcp 8)
Travessem el camí i entrem al bosc. Forat espectacular i que provoca tremolors a l’executar el swing. Hem de superar uns altíssims arbres per poder arribar a green. Si ens quedem curts tindrem molt problemes. El green és completament pla.

Forat 5  (62 metres Hcp 10)
No veiem el green des del tee, tot el forat és en pujada. Rodejats d’arbres, només tenim opció si llancem la bola recta com un ciri sense tocar la multitud de branques traidores que ens rodejen. Vigileu amb el búnquer darrera el green (que no es veu) i amb el FL al fons. Els green ens reb en lleugera pujada.

Forat 6  (47 metres Hcp 18)
Tornem a “camp obert”. Vigileu amb el búnquer a la dreta de green i amb el FL al fons i a la dreta. El green és petit.

Forat 7 (53 metres Hcp 16)
Aquí la dificultat està en que el carrer està completament inclinat de dreta a esquerra en relació al tee i al green, circunstància que dificulta el cop si no s’arriba de primer cop al green.

Forat 8  (60 metres Hcp 6)
El principal obstacle que ens trobem són els búnquers, molt enfonsats, a l’esquerra de green. Darrera el green no hi ha FL però si una pendent en baixada que farà que la bola vagi a parar força lluny. El green és pla i petit.

Forat 9  (72 metres Hcp 12)
Forat en baixada. Tornem a tenir un perillós búnquer que protegeix el green pel costat esquerra. El green té força pendent cap amunt.

Forat 10  (86 metres Hcp 9)
S’ha avançat força la sortida, abans era de 120 metres. Tot el carrer té pendent d’esquerra a dreta, i no hi ha cap búnquer al voltant del green, que és pla.

Forat 11  (82 metres Hcp 1)
Aquí tenim FL a la dreta al llarg de tot el forat i al fons del green. També trobem dos búnquers al voltant del green, que és completament pla i força petit. El més complicat del recorregut.

Forat 12  (90 metres Hcp 5)
Entrem dins el bosc on hi ha el tee. El forat està en pujada i el carrer amb caiguda de dreta a esquerra. El green, que té lleugera pendent, està protegit per un búnquer a la seva esquerra.

Forat 13  (74 metres Hcp 3)
Aquí el carrer té pendent de esquerra a dreta i FL al llarg de tot el forat per l’esquerra. El green està elevat en relació al carrer. És força gran i planer.

Forat 14  (69 metres Hcp 15)
Una bona oportunitat per fer birdie. Hem de vigilar de no passar-nos de força, ja que la bola pot anar pendent avall darrera el green fins arribar a la casa-club. El green és completament pla.

Forat 15  (109 metres Hcp 11)
En aquest forat tenim el carrer en pendent de dreta a esquerra i al centre-esquerra del green un búnquer força perillós. El green és gran i completament pla.

Forat 16  (83 metres Hcp 17)
La seva única dificultat està en la distància, ja que no hi ha cap obstacle entre el tee i el green. Aquest és força gran i planer.

Forat 17 (107 metres Hcp 7)
Completament en pujada. Hem de vigilar de no desviar-nos per la dreta, ja que anirem a parar força avall per la pendent. El green és força gran i sense desnivells.

Forat 18 (83 metres Hcp 13)
Per acabar un forat més complicat del que sembla a primera vista. Força llarg, el carrer està en pendent d’esquerra a dreta. El green no és gaire gran, el que afegeix un grau de dificultat.