Els Camps de P&P

cerca de camps
Llistat de camps:     Cerca ràpida:

Dades generals

AdreçaCrta. de L'Escala a Banyoles.
Població17468 Sant Esteve de Guialbes (Girona)
Telèfon972 561 001
Fax972 561 045
Webwww.maspages.com
Emailmaspages@maspages.com
Coordenades GPS42º07'05" N 2º52'30" E » google maps
DirectorAnna Badia
ProfessorCarlos Marin
Forats18 forats
ServeisZona de pràctiques amb camp de 225 metres, Putting green, Zona d'aproach, Bar, Restaurant, Classes de golf, Allotjament familiar i per grups al costat del tee de l'1, Parquing i Lloguer de Material.

Recorregut

recorregut
RecorregutEl camp més exigent que conec. Combina tècnica (9 primers forats) amb distància (darrers 9). Els greens són molt complicats, petits i amb força pendents. Un gran repte pel jugador de P&P.
La FCPP ha qualificat el camp de Mas Pagès amb un Standard de 56 cops (2 cops per sobre el par 54).

Anàlisi Forat a Forat

Forat 1
66 metres Hcp 4
S'ha avançat la sortida uns metres. Ens trobem amb un terrible (no exagero!) búnquer a la dreta de green. El green té molta pendent en pujada. Fer-hi el par és un bon resultat.
Forat 2
82 metres Hcp 2
Forat molt semblant a l'anterior, però aquest cop el búnquer (molt perillós) està a l'esquerra. Si ens passem de força anirem a parar Fola Límits (FL) per darrera. El green torna a estar en pujada.
Forat 3
52 metres Hcp 14
El més curt i en teoria el més fàcil. Si no fos pel búnquer que el protegeix pel davant i per l'arbre que tenim a la dreta. El green està en lleugera pujada.
Forat 4
57 metres Hcp 8
Travessem el camí i entrem al bosc. Forat espectacular i que provoca tremolors a l'executar el swing. Hem de superar uns altíssims arbres per poder arribar a green. Si ens quedem curts tindrem molt problemes. El green és completament pla.
Forat 5
62 metres Hcp 10
No veiem el green des del tee, tot el forat és en pujada. Rodejats d'arbres, només tenim opció si llancem la bola recta com un ciri sense tocar la multitud de branques traidores que ens rodejen. Vigileu amb el búnquer darrera el green (que no es veu) i amb el FL al fons. Els green ens reb en lleugera pujada.
Forat 6
47 metres Hcp 18
Tornem a "camp obert". Vigileu amb el búnquer a la dreta de green i amb el FL al fons i a la dreta. El green és petit.
Forat 7
53 metres Hcp 16
Aquí la dificultat està en que el carrer està completament inclinat de dreta a esquerra en relació al tee i al green, circunstància que dificulta el cop si no s'arriba de primer cop al green.
Forat 8
60 metres Hcp 6
El principal obstacle que ens trobem són els búnquers, molt enfonsats, a l'esquerra de green. Darrera el green no hi ha FL però si una pendent en baixada que farà que la bola vagi a parar força lluny. El green és pla i petit.
Forat 9
72 metres Hcp 12
Forat en baixada. Tornem a tenir un perillós búnquer que protegeix el green pel costat esquerra. El green té força pendent cap amunt.
Forat 10
86 metres Hcp 9
S'ha avançat força la sortida, abans era de 120 metres. Tot el carrer té pendent d'esquerra a dreta, i no hi ha cap búnquer al voltant del green, que és pla.
Forat 11
82 metres Hcp 1
Aquí tenim FL a la dreta al llarg de tot el forat i al fons del green. També trobem dos búnquers al voltant del green, que és completament pla i força petit. El més complicat del recorregut.
Forat 12
90 metres Hcp 5
Entrem dins el bosc on hi ha el tee. El forat està en pujada i el carrer amb caiguda de dreta a esquerra. El green, que té lleuguera pendent, està protegit per un búnquer a la seva esquerra.
Forat 13
74 metres Hcp 3
Aquí el carrer té pendent de esquerra a dreta i FL al llarg de tot el forat per l'esquerra. El green està elevat en relació al carrer. És força gran i planer.
Forat 14
69 metres Hcp 15
Una bona oportunitat per fer birdie. Hem de vigilar de no passar-nos de força, ja que la bola pot anar pendent avall darrera el green fins arribar a la casa-club. El green és completament pla.
Forat 15
109 metres Hcp 11
En aquest forat tenim el carrer en pendent de dreta a esquerra i al centre-esquerra del green un búnquer força perillós. El green és gran i completament pla.
Forat 16
83 metres Hcp 17
La seva única dificultat està en la distància, ja que no hi ha cap obstacle entre el tee i el green. Aquest és força gran i planer.
Forat 17
107 metres Hcp 7
Completament en pujada. Hem de vigilar de no desviar-nos per la dreta, ja que anirem a parar força avall per la pendent. El green és força gran i sense desnivells.
Forat 18
83 metres Hcp 13
Per acabar un forat més complicat del que sembla a primera vista. Força llarg, el carrer està en pendent d'esquerra a dreta. El green no és gaire gran, el que afegeix un grau de dificultat.

Targeta de joc

targeta

Situació

situació
 Coordenades GPS: 42º07'05" N 2º52'30" E » google maps

Agraïments

Recorregut i Anàlisi Forat a Forat per en Quim Riera. Fotos del P&P Mas Pagès i d'en Jordi Blanch

Vídeo de la FCPP a vista d'ocell