• Adreça: Crta. BV-2002, km.3. 08690 Santa Coloma de Cervelló (Barcelona)
  • Telèfon:  936 562 590
  • Web:  www.roc3.es
  • Email: info@roc3.es
  • Director: Francesc Salvat
  • Serveis: Obert tot l’any, Camp de pràctiques il.luminat, 2 putting greens, Vestidor amb dutxes, Lloguer de material, Botiga de golf, Escola de golf i Restaurant.

Forat 1   (101 metres Hcp 8)
A la dreta del tee i a uns 6 metres en direcció del green hi ha un llac que fa de fora límits del forat 18 i llinda amb els forats 8 i 7. El green és protegit per darrera per la vessant de la muntanya i lliure d’obstacles pel costat. És un green amb molta pendent cap el tee per la part inicial. La banda de dalt és més plana.

Forat 2  (120 metres Hcp 3)
Aquest és el forat més llarg del recorregut. A més fa baixada seguint la pendent natural. El carrer és prou ample però el fet que llindi a l’esquerra amb el camp de pràctiques (separat amb una xarxa alta) i per la dreta per més muntanya fa que sembla més estret. El green està situat al límit del camp i és ample i pla. Pel darrera i a l’esquerra hi ha un llac força gran.

Forat 3  (71 metres Hcp 16)
Pujant uns quants metres junt al FL arribem al tee del forat 3. Aquest és un altra forat que “enganya” ja que fa pujada i el green no es veu molt bé. El carrer és prou ample i sense obstacles. Evitar de caure a l’esquerra (FL) o a la dreta (pendent). El green fa una mica de pendent cap el tee i per darrera la muntanya fa una petita panxa.

Forat 4  (66 metres Hcp 17)
És molt similar al forat anterior tot i que més curt, amb més visibilitat al green i amb un búnquer a l’esquerra de green i un gran desnivell de la muntanya al darrera. Aquest green té més pendent que l’anterior i en el mateix sentit.

Forat 5  (84 metres Hcp 9)
Ens trobem amb un forat molt interessant. El tee es troba elevat, com molts del recorregut, per permetre una millor visisbilitat del green. Tot al llarg del carrer, a la banda dreta, hi ha un llac. El green és ample i prou pla.

Forat 6  (67 metres Hcp 2)
La dificultat d’aquest forat radica en que el green és just després del llac. Si un es queda curt cau al llac. Si es passa de força per l’esquerra caurà al búnquer que rodeja el green en aquell costat i si es passa cap a la dreta pot caure muntanya avall. També hi ha algun arbre al darrera. Si cometem l’error de llençar molt a l’esquerra caiem per la muntanya a uns 10 metres (6-7 metres de desnivell).

Forat 7  (69 metres Hcp 1)
La distància d’aquest forat és una de les més curtes, però no us deixeu enganyar. Tot i que entre el tee 7 , situat per sota del green anterior, i el green 7 estan a una alçada similar, hi ha un desnivell pronunciat entre ambdós.Es baixa per una pendent des del tee fins a un marge, marcat amb estaques grogues, i després es puja fins al green. Entre tots dos hi ha un gran pi molt alt, que normalment s’evitarà llençant la bola per sobre. La gran complicació d’aquest forat és el green, el més pronunciat de tot el recorregut. És recomenable col·locar la bola al principi del green, a la part baixa, ja que si ho fem al revès tindrem grans problemes per envocar la bola des d’allà. Darrera del green i per afegir-hi dificultat, hi ha un búnquer. A la dreta del carrer hi ha uns pins que en principi no fan gaire nosa.

Forat 8  (82 metres Hcp 7)
Ara toca un forat de baixada amb molta pendent entre els pins i amb un obstacle d’aigua a l’esquerra i abans del green. Afortunament la banda dreta del carrer és la pendent natural de la muntanya, que ens pot ajudar a no caure al llac i fer baixar la bola cap el green, qu és molt ample i bastant pla. Pel darrera hi ha un búnquer, però queda lluny.

Forat 9  (94 metres Hcp 11)
Trobem per acabar la meitat del recorregut un forat interessant. El tee està situat estratègicament en un camí habilitat entre el green anterior (per sota d’ell) i el llac, que voreja els forats 8, 9, 18 i 1. És un tee protegit per tots els costats. El cop de sortida és cap a dalt de ala muntanya, travessant el llac i evitant un petit arbre que tapa part del green. El carrer és amplíssim. Per pujar al green travessem el llac per una petita passarel·la de fusta i passem pel costat de 3 bunkers, que generalment no molesten si no ens desviem molt a l’esquerra. Aquest green és molt ample, com el carrer, amb una mica de pendent cap el tee. Darrera seu hi ha una pendent i després una paret natural amb bosquet de pins i matolls.

Forat 10  (52 metres Hcp 4)
Un altre forat enganyós, ja que és curt però molt tècnic. El carrer és irregular, amb arbres a banda i banda, pendent lateral a l’esquerra i pendent longitudinal cap al green. Té un gran búnquer que envolta al green per l’esquerra i per darrera. El green fa molta pendent. Per darrera hi ha una reixa que delimita el camp i marca el FL.

Forat 11  (115 metres Hcp 6)
Aquest és l’altre forat llarg del camp. A més, fa una lleugera pendent ascendent, així que la distància es pot considerar major. El carrer és ample, així que no presenta massa problemes. A la dreta del carrer hi ha un bosquetpoc frondós que hem d’evitar ja que no té gespa i si obstacles. El gree és pla i a la dreta hi ha un búnquer.

Forat 12  (70 metres Hcp 5)
Aquest forat és difícil per la geografia del carrer i per la posició i tamanuy del green. El carrer té pendent tant lateralment a l’esquerra com cap el green, que en aquest cas té la pendent allunyant-se del tee. És un green allargat en diagonal d’esquerra a dreta i bastant estret. A la seva dreta hi ha la pendent de la muntanya. Per darrera no hi ha búnquers. S’ha d’ajustar molt el cop de sortida.

Forat 13  (71 metres Hcp 14)
El green és a un nivell inferior que el tee. El carrer, a la sortida és estret, ja que passa entre uns conjunts de matolls. A l’esquerra hi ha muntanya. Aquest és perillós perquè es pot perdre la bola entre els matolls o més endavant, a la dreta del green hi ha un búnquer i encara més a la dreta una pendent pronunciada que prota al següent forat. El green és força pla, similar al green anterior però més ample. Pel darrera també hi ha un búnquer i FL ja que s’acaba el camp.

Forat 14  (91 metres Hcp 10)
Un altre forat en baixada, amb un carrer limitat a la dreta per un bosc densde pins i matolls, i a l’esquerra per FL. També hi ha uns pins al mig del carrer. El green és ample i pla.

Forats 15  (60 metres Hcp 18)
A priori un forat fàcil, de poca distància, sense obstacles entre el tee i el green. El green és gran però amb desnivell en diversos sentits. A la dreta la vessant de la muntanya. A l’esquerra búnquers, També hi ha un búnquer abans del green a uns metres i a la dreta. La principal dificultat probablement és la desigualtat del green.

Forat 16  (89 metres Hcp 13)
El carrer és prou ample i el green bastant pla. El green està limitat a banda i banda per pins i a l’esquerra hi té búnquers. A la dreta del carrer hi ha un canal natural per l’aigua amb herba que pot resultar una molèstia si s’hi cau.

Forat 17   (95 metres Hcp 12)
Aquest també és llarg. És similar a l’anterior però fa una mica més de baixada i darrera el green hi ha un perillós búnquer. Com que green és estret en el sentit tee-green i fa una mica de baixada, és fàcil anar a parar al búnquer. Cal ajustar la distància.

Forat 18  (94 metres Hcp 15)
Que no us enganyi el Hcp fixat per aquest forat. La pendent del forat 18 és espectacular amb petits munts pel camí. Just acabar-se el green, que és ample i pla, hi ha el llac descrit abans, així que és molt comú anar-hi a raure amb el cop de sortida. Té un búnquer a l’esquerra. El carrer és prou ample amb FL a l’esquerra (on hi ha la caseta de recepció i el tee 1 ) i amb unes oliveres a la banda dreta. És un dels forats on cal calcular millor la distància, però és molt maco i tirar directament a green del tee és un plaer!