Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
Regla d'hivern i Regla d'hivern malinterpretada. - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

Regla d'hivern i Regla d'hivern malinterpretada. (Regles del P&P)

per jponce, dimarts 03 setembre de 2013, a les 16:56 (fa 2241 dies)

Bones,

El passat cap de setmana, en un torneig Sota Par, en la xerrada inicial que fa el Comitè, es va informar als jugadors que s'aplicava Regla d'hivern i es podia col·locar a carrer.

Primer: es podia col·locar perquè durant tot el circuit es permet col·locar sigui hivern, estiu, plogui o faci Sol. Per què s'abusa tant d'aquesta opció? És que els jugadors ja no sabem jugar si no movem la bola aquells 5-10cm? Segons m'havien explicat, la Regla d'Hivern s'utilitza per protegir el camp de les inclemències meteorològiques dures alleujant cop durs en zones segades i facilitar cops que podrien dificultar molt el joc. La veritat, a finals d'agost, amb Sol i tramuntana el camp no estava "d'hivern".

Segon: La Regla d'Hivern no diu que si s'està a carrer es pot col·locar, en canvi diu que es pot col·locar quan la bola reposi en una zona segada arran (sigui a carrer, a mig el bosc, a mig el rough o al costat de green). No parla de cap d'aquestes definición, sinó de com està tallada la gespa. Així doncs, tampoc es pot col·locar si es troba en una zona a tocar del green que no ha estat segada arran, perquè al jardiner no li ha donat la gana de tallar-la o per evitar que rodoli la bola cap a l'aigua, tant és. Tres company de partida que consideraven que estar a tocar el green és carrer. Però què diferencia carrer de la resta? Que la herba està tallada arran, no la situació en relació a la sortida o al green.

Per tant, seguim, hem seguit i seguirem interpretant el Reglament sempre a favor i només ens quedem amb la part que pot ser-nos beneficiosa o substituïnt un mot per un altre que quasi volen dir el mateix (per al jugador, està clar!).

Per cert, vaig perdre el paraigües al parking, però algú no va ser el suficienment honrat com per fer-lo arribar a la casa club per tornar-lo a seu amo. N'hi ha molts que no mereixen jugar a aquest joc, un joc de cavallers, dins i fora del camp.

Un cop és un cop, diuen; un paraigües és un paraigües, dic!

Salut,

Josep Ponce


Conversa complerta:

 RSS d'aquesta conversa