Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
Dubte de regles - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

Dubte de regles (Regles del P&P)

per JP, divendres 02 març de 2012, a les 10:38 (fa 2789 dies) @ Xarli

El problema, Xarlio, és que quan es va adaptar aquesta regla (la 26 de golf) al nostre esport, es va 'capar'.
A les regles de golf, concretament la 26-2 analitza i resol el procediment en cas de jugar des de dins uns obtacle d'aigua i no som capaços de treu-re-la.
Però al eliminar-lo de la normativa, ara queda un xic 'orfe'.

El problema és que tot allò que no aclareixen les nostres regles, no té normativa superior, ni jurisprudència.

Això fa que en un torneig amb comitè, sigui aquest el que decideixi finalment. Però si jugues una partida amistosa, sense àrbitre, no tens on amparar-te.

Respecte a l'equitat, si tu i jo estem a un hazzard, i tu tries arriscar-te, mentre que jo trio assegurar amb el dropatge, no és equitatiu que si tu perds la teva bola al fons del llac, puguis 'escapar-te' de la teva imprudència amb un sol cop més que jo.

Per tant, la norma tal com està crea dubtes, tot i que cada un la podem interpretar al gust. Diu la 14.b de P&P que si la bola ''està' a l'obstacle. Com ho interpretem? Que cada cop que donem al hazzard la bola segueix ''estàn''?, o hauria d'aclarir-ho un xic més referint-se a: està o ''torna a estar''?

En definitiva, el propblema rau en una mala adaptació de la 26 del golf.

A vegades, volem simplificar una regla i tallem el fil equivocat.

Per tant la resposta que busques no hi és, perquè la ressolució l'haguès tingut que donar el comité de la prova, com deixa molt clar la regla 1, però al ser amistós, no hi ha ressolució possible.

Salut!


Conversa complerta:

 RSS d'aquesta conversa