Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
Dubte de regles - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P
Avatar

Dubte de regles (Regles del P&P)

per Spider ⌂ @, Roc3, divendres 02 març de 2012, a les 11:27 (fa 2789 dies) @ JP

Hola JP, és una bona explicació, fent gala d'un bon coneixement del tema però no puc estar d'acord amb tu quan dius:

"Respecte a l'equitat, si tu i jo estem a un hazzard, i tu tries arriscar-te, mentre que jo trio assegurar amb el dropatge, no és equitatiu que si tu perds la teva bola al fons del llac, puguis 'escapar-te' de la teva imprudència amb un sol cop més que jo."

Senzillament perque si una vegada tots dos a dins de l'obstacle tu esculls dropar de primeres amb un cop de penalitat i en Xarli juga, com dius, des de dins de l'obstacle, la tira a l'aigua i després dropa i s'escapa de l'obstacle ho fa amparant-se en una regla clara que parla d'una bola dins l'obstacle, independentment de quants cops fa que estigui allà. I sí, surtirà d'allà amb un cop més que tu perque senzillament ha fet un cop més que tu. Quantes vegades l'hem de penalitzar?

Que jo sàpiga una, la de l'únic dropatge que ha fet, igual que tu, només que tu jugaries el teu 3r cop i ell el 4rt perque ha fet la sortida, un cop "temerari" i el dropatge...

O no?


Conversa complerta:

 RSS d'aquesta conversa