Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
penalitzacions acumulables? encara ric - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

penalitzacions acumulables? encara ric (Regles del P&P)

per jordi 12692, divendres 16 març de 2012, a les 21:24 (fa 2775 dies)

Hola a tots,
voldria saber si son acumulables les penalitzacions al produïr-se en cadena una serie de incorreccions de procediment, m'explico:

Torneig EPPA, s'ens informa que avui NO es pot col.locar bola.

forat 14, una bola reposa devant d'una altra amb uns 1.5m entre elles a FORA del green i coincidint en la mateixa línea de joc cap a bandera.

La meva bola és la més llunyana i agafo el sand per efectuar un chip d'entrada a green. El jugador propietari de la bola de devant la meva s'ajup i marca la seva bola i l'agafa amb la mà i m'informa que ho fa per si de cas li toco la seva amb la meva.

Se l'informa que amb el seu procediment ha de rebre un cop de penalitat ja que a aixecat bola sense que jo li hagi demanat que ho faci en la regla de linea de joc.

També incompleix la regla de col.locar bola ja que avui NO es pot col.locar bola.

Com que ha agafat la bola amb la ma sencera i la ha fet rodar dins la seva propia mà, l'ha manipulat (netejat, ah! estigui bruta o no) i això també és subjecte de ser penalitzat segons la regla de netejar bola i com és col.loca el dia que NO es pot col.locar bola sinó es per requeriment del jugador que va ha efectuar el cop.

Cal dir que durant l'ivern hi ha el mal costum de prendres la llicència de col.locar bola sota una "regla d'ivern" totalment adulterada dons no deixa de ser una regla local aplicable o no segons l'estat del camp o part d'ells i tant se val si és ivern com estiu, com si plou o si neva o el jardiner s'ha deixat una aixeta oberta tota la nit, això es determina abans de sortir a jugar per a tot el camp o en un a part d'ell només. De fet l'ivern dura 3 mesos i resten nou mesos on la regla de col.locar bola i la de com procedir per aixecar i manipular una bola quan to demanen per dificultar la linea de joc encara que NO es pot col.locar bola en aquell dia de torneig.

Llastimosament el jugador contrari no va entendre el perquè de les penalitats en les que va incorrer, fins hi tot s'inventa la regla de la "tovallola" que sembla ser que és aquella que la bola no es neteja amb la ma sinó és amb la tovallola que penja de la bossa, i fet amb la mà no es considera netejar la bola. Desconec aquesta regla!!!

No m'enrotllo més, la pregunta que us faig:
¿s'ha d'afegir al resultat dels cops totes les penalitazions corresponents a totes les regles infringides o només la primera en quant toca i aixeca la bola? crec que s'haurien d'aplicar totes ja que corresponen a regles diferents i no a subapartats dins d'una mateixa regla, és així?

Malauradament, aquest senyor no va voler acceptar cap de les possibles penalitzacions i va continuar jugant. No hi havia arbrit (competicio social) per tant, crec que el procediment passa per fer-ho notar en la targeta de joc i per emplaçar-nos al final del partit i buscar en les regles i/o amb el comité de la competició (la gent de camp) i llevors acabar resolent en conseqüencia digui el text.
¿oi que si no és procedeix així el resultat en el forat 14 resta sense resoldre? ¿oi que si es juga el següent forat, automaticament quedes desQualificat de la prova?
¿oi que si no admets les teves penalitzacions i en conseqüencia no et signen la tarja de joc i marxes sense resoldre, també estàs desqualificat? ¿oi que si entregues una tarja sense signar estàs desqualificat? ¿oi que inventarse regles és penalitzable? deu ni dó, tot aixó només en 20 minuts. Us haig de dir que aquest personatge encara corre pels camps, ha!!! i ademés va baixar de handicap. UF!!!

salut i birdies!!! jordi acpp012692


Conversa complerta:

 RSS d'aquesta conversa