Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
penalitzacions acumulables? encara ric - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

penalitzacions acumulables? encara ric (Regles del P&P)

per JP, divendres 16 març de 2012, a les 23:34 (fa 2775 dies) @ jordi 12692

Caram quin 'buen rollito' de partida.
La veritat és que fas un munt de preguntes, i algunes un xic embolicades.
La principal és que el teu company competidor agafa la bola sense ser requerit per no interferir amb la teva.
Entenc que aquest fet, 'estrany', comporta un cop de penalitat per la regla 21. Ara be, un cop ha aixecat la bola, entenc que pot fer el que vulgui amb ella, que fins que no torni a 'reposar-la' no pot incórrer en penalitzacions adicionals. Per tant, el tema de netejar-la només tindría penalitat si l'haguès aixecat sota la regla 11.
Tampoc podem penalitzar per col.locar la bola, perque el reglament en la regla 21 parla de 'reposar', o sigui, posar-la on estava.

Sobre el resultat del forat entenc que si està resolt, és els cops + 1 cop per bola moguda.
Sobre si pot seguir jugant el seguent forat, entenc que si. Tu el marques? Dons poses el que creguis a la tarja i a jugar.
Si hi ha divergències en el resultat apuntat, àrbitres, comités o una consulta a les regles haurien de ser suficients. Ara, si no es signa la tarja, crec que tot lo altre ja no serveix per res, perquè senzillament no conta.
Finalment, inventar-se regles no està penalitzat. Tampoc serveix de res, però penalitzat no està (tu mateix te n'has inventat dos o tres)

El que si hauría d'estar penalitzat és convertir un matí agradable de golf, perdó, de P&P, en un via crucis de nervis tensió i mal rollo. Si no sabem les regles apuntem el resultat amb dos boles, i a casa club segur que tenen un llibre de regles per esbrinar, de bon rollo, quina és la bona.

Disfruteu que son quatre dies.

JP


Conversa complerta:

 RSS d'aquesta conversa