Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
Sorteig seus 2015 - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

Sorteig seus 2015 (General)

per A.Sureda, divendres 24 octubre de 2014, a les 22:22 (fa 1855 dies)

Sorteig seus 2015

per Samba., dissabte 25 octubre de 2014, a les 13:32 (fa 1854 dies) @ A.Sureda

Caram...veig que segueixent fent canvis i més canvis....cada any, la competició varia.

Aquest any romàn el format Ranking EPPA.
Però redueixen el ranking FCPP a 6 proves...:AIXÖ SI !!, mantenint les dos d'Andorrà !!
Un nou invent....rànking per parelles.

:-(

Sorteig seus 2015

per Juanjo, diumenge 26 octubre de 2014, a les 10:39 (fa 1853 dies) @ Samba.

Abans eren 12 rk i valien 8 proves
Enguany 9 i valen 6
En 2015 6 rk i valdran "???" resultats? 6? 4? 2?
Ho arrejuntaran amb Eppas? Farem un bingo? Es una eutanasia? Un viatge al no res?
Lo del "ranquing" de parelles, sense comentaris...

Sorteig seus 2015

per pae, dilluns 27 octubre de 2014, a les 09:07 (fa 1852 dies) @ Juanjo

El subconscient li ha jugat una mala pasada a algu, acostumat potser al tenis, potser en Sir Perich,((que domina molt millor que jo el llenguatge)) ens podra aclarir si aixo del Ranquing Dobles, es refereix a que valdran el doble, o que es juguen dues vegades???

Salut

Sorteig seus 2015

per JAUME, dilluns 27 octubre de 2014, a les 10:28 (fa 1852 dies) @ pae

Mes de 1000 Kms per fer el Ranking Eppa no ho trobo gaire bé. No li auguru cap exit.
Y el nou ranking de parelles tambè a camps llunyans no crec que sigui cap encert.

Sorteig seus 2015

per Lauren, dilluns 27 octubre de 2014, a les 11:02 (fa 1852 dies) @ JAUME

Amb aquest sorteig hi haurà cada vegada més gent que, com jo, nomès jugarà l'INTERCLUBS i, com a molt, l'absolut i el matxplay.

El Rànquing EPPA amb aquests camps, exigeix una mitja de 200 Km per prova. No compensa ni que quedis dels primers... Surt més rendible fer una pool amb 4 amics al teu camp. El Rànquing dobles ja és liar la troca i acabar de matar el Ranquing FCPP, ridiculitzat a 6 proves, 2 de les quals es juguen a un altre país. Mort i enterrat una de les competicions insignia del P&P català, sospito. :-(

Al menys s'ha mantingut l'INTERCLUBS i les Copes Catalunya per Divisions...

Sorteig seus 2015

per pae, dilluns 27 octubre de 2014, a les 11:20 (fa 1852 dies) @ Lauren

No diguis aixo Lauren, que si jugues poc, compraras menys sabates i en Vili i My Self,estem sempre a l'espera del teu "Outlett"
Salut

Sorteig seus 2015

per Lauren, dilluns 27 octubre de 2014, a les 11:34 (fa 1852 dies) @ pae

Jugar jugaré igual o més, si em deixa la criatura, però si no hi ha Interclubs estaré al Roc3 o a camp gran.

Pae, m'acabo de comprar unes Adizero Tour blanques i grogues i resulta que em van perfectes... ho sento.

Tinc pensat agafar-me unes Nike Lunar Control II de recanvi, ja t'aviso si m'apreten o algo. Quant pagues?

:D

Sorteig seus 2015

per JP, dimarts 28 octubre de 2014, a les 00:01 (fa 1851 dies) @ pae

NPI Peter. Espero amb la mateixa ànsia que tu els reglaments. Però te pinta de triatló o d'Iron Man fins i tot. Tu no endrecis la bici fins que no ho diguin.

;-)

Sorteig seus 2015

per Lauren, dilluns 27 octubre de 2014, a les 11:47 (fa 1852 dies) @ Juanjo

Estic d'acord amb tu, Juanjo. Mal muntat.

Un Rànquing hauria de ser tot l'any, una prova al mes, al meu entendre. Hauria de ser el campionat individual de la regularitat. 12 proves, amb sorteig semi-dirigit per raons demogràfiques i nombre de camps, amb 5 proves a la província de Bcn (5 milions dels 7 totals de Catalunya i 17 camps dels 41 totals), 3 a Girona, 2 a Lleida i 2 a Tarragona.

Un rànquing a 6 proves, amb nomès una prova a Girona, cap a Tarragona i dues a Andorra (1/3 de la competició) on un dels camps és desesperadament petit, que penalitza en excès i no agrada ni satisfà al 90% dels jugadors és matar la competició, tot el sentit i tradició que mantenia.

Sorteig seus 2015

per Samba., dilluns 27 octubre de 2014, a les 12:42 (fa 1852 dies) @ Lauren

Ostres, és que se'm va ocorrer mirar com habia quedat organitzat el calendari 2015, per veure si em tornava a reenganxar a la competició...i si hi habia algo atraïent per mí.
I la veritat ( a titol personal ), sembla que hagin dissenyat el calendari perqué em quedi a casa.
Em sap greu, però entre la crisi i com estàn portant les coses des de la federació, el pitch&putt està tocat de mort.

Un apunt, aquest cap de setmana 80 jugadors al Campionat de Catalunya Sènior, i en un cap de setmana amb un temps primaveral en plena tardor....

Sorteig seus 2015

per Juanjo, dilluns 27 octubre de 2014, a les 13:16 (fa 1852 dies) @ Samba.

Sembla que els criteris purament esportius (depenents d'una Federació) han volat, i tot quedi englobat a una paròdia on el que sembla es voler facturar green-fees com sigui, cosa més propia dels camps que d'una Federació que es precíi com tal.
I si barrejen rk eppas amb mides catalanes és una aberració, ponderin les proves com vulguin.
On ha queda't el campionat de la regularitat?
De Maig a Juliol? Jiji jaja?
Aixó no s'arregla posan't "pasta" pel mig.
Tot plegat un nyapo.
Senyors de la FCPP, fàcin un Rànquing serio, si us plau!!

Sorteig seus 2015

per Quim R.-18 @, Girona, dilluns 27 octubre de 2014, a les 13:22 (fa 1852 dies) @ Juanjo

Fixeu-vos que la competició comença el Gener amb el Rànquing EPPA, segueix amb el Rànquing FCPP i acaba el novembre amb el Rànquing Parelles.
Fent servir un símil gastronòmic, podríem dir que la FCPP ens proposa el seu particular "menú degustació" de P&P. :-D
Particularment la idea no m'entusiasme, però reconec que original ho és. A veure el que dura.

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Sorteig seus 2015

per Lauren, dilluns 27 octubre de 2014, a les 13:34 (fa 1852 dies) @ Quim R.-18

Bona comparació, Quim.

El cas és que la degustació no satisfarà, al meu entendre, ni als amants del Ranquing català tradicional, ni dels seguidors de les EPPA ni dels "fans" de les parelles.

Sorteig seus 2015

per Juanjo, dilluns 27 octubre de 2014, a les 14:35 (fa 1852 dies) @ Lauren

Amb carinyo, Quim: millor no et dic a que sap :-(

Sorteig seus 2015

per Xarli, dilluns 27 octubre de 2014, a les 17:24 (fa 1852 dies) @ Juanjo

Tinc la sensació que ara que ja s, han carregat els tornejos socials van a pels oficials... semblen cops de cua de sargantana.

Veurem com va ...

Salut !

Sorteig seus 2015

per Samba., dilluns 27 octubre de 2014, a les 17:41 (fa 1852 dies) @ Xarli

Com acabarà?....els més vius ja han tirat fa temps per construir 5 o 6 pistes de paddel al costat de la casa club. De ben segur que altres seguiran a roda, i els que facin salat hauràn de xapar. Pinten bastos pel P&P.

Sorteig seus 2015

per Quim R.-18 @, Girona, dilluns 27 octubre de 2014, a les 17:50 (fa 1852 dies) @ Xarli

@lauren

Jo tampoc el compraria aquest "menú"...
Diga'm romàntic, però m'agradava molt més, però molt, l'antic format on al llarg de l'any es feien 10/12 probes repartides per tot el territori. Alguns anys tocava més al nord, altres més al sud, però era un autèntic Rànquing de Pitch&Putt català.
I ho diu un que ni seguia l'antic, ni seguirà el nou.

@xarli

En Lauren em dirà romàntic i tu em diràs pesat. Els campionats socials depenen de la ACPP, és a dir, dels propis camps. Són ells qui decideixen quan els fan i de quina manera els fan. Stableford, Medal, a 22, a 28 o a 16 Euros. Cada camp marca la seva política comercial.
Vull dir que si algú es carrega els campionats socials seran els propis camps.

En canvi, als oficials mana la Federació. Em diràs que és el mateix i potser tindràs part de raó. A la FCPP hi té molt a dir (i diu molt) la Comissió Esportiva, parlo per experiència. I allà els camps són minoria. Qui ha decidit aquest nou format no ha estat la Junta Directiva de la FCPP ni els Camps, sinó la Comissió Esportiva. Evidentment sempre amb el vist-i-plau de la Junta, però creu-me que tenen moltíssim marge de maniobra.

Salut!

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Sorteig seus 2015

per Samba., dilluns 27 octubre de 2014, a les 18:09 (fa 1852 dies) @ Quim R.-18

Doncs en algún punt de la maniobra (o de les últimes maniobres) aquesta gent s'ha perdut.

Sorteig seus 2015

per Xarli, dilluns 27 octubre de 2014, a les 18:54 (fa 1852 dies) @ Samba.

:-D :-D :-D

Sorteig seus 2015

per Lauren, dimarts 28 octubre de 2014, a les 08:20 (fa 1851 dies) @ Quim R.-18

Romàntic!

:-D

Sorteig seus 2015

per Albert Sureda ⌂ @, Anglès (Girona), dimarts 28 octubre de 2014, a les 09:52 (fa 1851 dies) @ Quim R.-18

No creieu que podrien preguntar als jugadors mitjançant alguna enquesta, que per algo tenen la nova web. Potser així sabrien més l´opinió dels jugadors

--
Albert Sureda
Drac de Franciac !!*!!
ACPP016972

Sorteig seus 2015

per Lauren, dimarts 28 octubre de 2014, a les 12:01 (fa 1851 dies) @ Albert Sureda

Si fan una consulta, Albert, el Tribunal Constitucional se la carregarà a petició del PP.

És que no saps que no es pot preguntar res?

Sorteig seus 2015

per Xarli, dimarts 28 octubre de 2014, a les 12:14 (fa 1851 dies) @ Lauren

Jo proposaria que en Quim afegeixi "l'emoticon" de la cara que té dos cors als ulls...

Com deia aquell jugar no jugarem però riure... o no era jugar???

Salut !