Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
mas de 3 horas para hacer unas eppa por culpa de un jugador - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

mas de 3 horas para hacer unas eppa por culpa de un jugador (General)

per ignasi farres, dilluns 12 gener de 2015, a les 20:22 (fa 1771 dies)

Este fin de semana jugué en la ampolla. Y en el grupo de delante había un jugador que hizo perder 3 hoyos a su grupo. La arbitro aviso al grupo de que penalizaría a todo el grupo si no espavilaran pero el jugador paso de todo . al final no los penalizaron. Tardamos mas de 3 horas en hacer unas eppa

3 horas de eppa

per Juan Carlos Robles martinez, dilluns 12 gener de 2015, a les 22:57 (fa 1771 dies) @ ignasi farres

hola buenas noches a todos.,
Me llamo Juan Carlos Robles Martínez.,acpp013553
Nunca escribo críticas,pero hoy lo voy a hacer,
Ese jugador no hizo caso a nada,desde el minuto 1
el árbitro no se enteró hasta llegar al hoyo 4 del recorrido y ya era tarde para
Penalizarlo,si conocéis la ampolla desde el hoyo 1 al 4 se hace en un lado
Y desde el hoyo5 hasta el 18 en otro.
Nunca jamás me había ocurrido una cosa como la del viernes,
De todas maneras siempre ay alguna que la lía....
Ignaci tu me conoces y nunca me cabreo.. Entiendo que digas lo de las tres horas,te pido disculpas,Pero a ese chico lo tenían que a ver descalificado..
Un abrazo a todos.

Temps de Pas, de la Teoria a la Pràctica.

per Quim R.-18 @, Girona, dimarts 13 gener de 2015, a les 09:36 (fa 1771 dies) @ Juan Carlos Robles martinez

Juan Carlos, he movido tu post justo después del de Ignasi por similitud.
Ahí va mi opinión al respecto.

El "temps de pas" és un tema espinós, per dir-ho d'alguna manera. Què diu el Reglament? No parla de jugador, com a entitat individual, parlar de "grup de joc". És a dir, que els 4 jugadors que formen el grup formen una única entitat. És el "grup" que va lent, no el jugador que mira les caigudes 14 vegades de cada costat. Són els companys de grup que han de fer espavilar al jugador lent.

La teoria, companys, és fàcil d'entendre. La realitat és molt diferent. Quina és la realitat? Que m'agradaria saber la opinió dels altres 3 jugadors que acompanyaven al "lent" si l'àrbitre els hagués desqualificat als 4.

Poseu-vos en els seu lloc. Tu jugues de forma correcte, sense anar ràpid però tampoc lent, estàs concentrat en la teva partida, estàs fent una gran volta.... Has d'estar pendent del company de joc que va lent? Qui dels 3 pren la determinació de "tocar la cresta" al qui alenteix el joc?...

Tots els que clameu al cel (jo el primer, que consti) hauríem de ser conscients del que diríem si demà ens desqualifiquen a nosaltres perquè ens ha tocat un jugador que va a càmera lenta. El primer que direm seria... "A mi em desqualifiquen? I què va passar a l'Ampolla? Perquè allà no van desqualificar a ningú i avui em desqualifiquen a mi?"

El "temps de pas" és un tema molt espinós. Però algún dia s'haurà de fer el primer pas, un pas que molt probablement serà polèmic i portarà cua.

Salut!

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

per Xarli, dimarts 13 gener de 2015, a les 11:42 (fa 1771 dies) @ Quim R.-18

El dissabte l'àrbitre va avisar abans de començar la volta i el que va dir, o jo vaig entendre, és que si el joc lent era clàrament atribuïble a un dels jugadors del grup es podia sancionar a aquell jugador, primer amb un cop de penalitat i en cas de persistència amb la desqualificació.

Crec que hi han de posar mà JA ! i ho dic com "exfumador" que em considero... hi ha rutines veritablement ridícules però és que a més a més hi ha gent que entre green i tee passeja... òstia si saps que tens una rutina llarga almenys accelera collons !

Ah ! i el canvi de normes em semblen una BESTIESA i no crec que ajudin a res a dinamitzar el joc. La manera més dinàmica de jugar és fer-ho com la bola reposi i sense poder estar treient sorretes i arreglant piques i desperfectes a qualsevol lloc!

La manera de simplificar regles crec que hauria de ser jugant com quedi no permetent'ho tot!

Salut !

per tes, dimarts 13 gener de 2015, a les 16:30 (fa 1771 dies) @ Xarli

Per mi, es que tres hores per fer una partida de pitch, siguin eppas, ic, rq, etc. es bestial. He jugat a golf amb quatre hores.
Soc partidiari acèrrim del control del temps de pas, donada per escrit a tots grups (entre altres coses per descarregar feina a l'arbitre).
Fent horaris de pas cada 10 minuts son 180 minuts de joc real. He jugat proves oficials que sense cap motiu aparent duren 210 i 240 minuts !!!
I al principi vaig fer alguna prova amb 8 minuts de control de pas i no hi va haver-hi cap problema: cuestió de cap, de disciplina, de concentració i ... costum.
Una partida de 18 forats, plena, amb 4 jugadors per forat, sortida simultània: 144 minuts ... la resta per la cervessa.

per Pep O'C., Barcelona, dimarts 13 gener de 2015, a les 19:38 (fa 1770 dies) @ tes

Buenu, i els que, sense anim de perjudicar a ningú ni d'enletir el joc general, però som lents de mena que fem: ens suicidem?

per jrodri, dimarts 13 gener de 2015, a les 20:12 (fa 1770 dies) @ Pep O'C.

Rectificació....

per Quim R.-18 @, Girona, dimecres 14 gener de 2015, a les 09:26 (fa 1770 dies) @ jrodri

Acabo de llegir les noves Regles del Pitch&Putt publicades per la FCPP a la plana web i en vigor des del 1 de gener d'enguany.
Es fa referència al tema que estem comentant i crec interpretar, si algú ho veu diferent que ho digui, que la demora indeguda és aplicable a un jugador en concret, no al grup de 4.

Concretament diu, en el punt 2on de les Normes de Conducta:
"Els jugadors haurien de jugar sense demora indeguda".

En el darrer punt acaba dient:
"La infracció reiterada de les Normes de Conducta, comportarà la
desqualificació del jugador per part del Comitè de la Prova."

Diu "el jugador", no "els jugadors" o "grup de jugadors".

Per tant, interpreto que si un sól jugador juga reiteradament lent i entorpeix el normal desenvolupament de la prova, l'àrbitre el pot desqualificar individualment sense afectar als seus companys de partida.

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Rectificació....

per Quim R.-18 @, Girona, dimecres 14 gener de 2015, a les 09:32 (fa 1770 dies) @ Quim R.-18

Pep, qui juga lent ha d'adaptar-se i intentar accelerar el seu ritme de joc.

En els quimriera boys tenim un company que al començar a jugar era molt lent, moltíssim. El nano s'estava quasi 1 minut davant la bola al tee de sortida, es mirava 12 vegades la bola al green,... vaja, era per morir-se. Quasi sempre perdies forat quan jugaves amb ell.
Li vàrem comentar que tenia que fer alguna cosa. I poc a poc va anar accelerant les seves rutines. Ara juga a ritme normal, com qualsevol altre. No juga ni millor ni pitjor que abans, només que ho fa a ritme ordinari.

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Rectificació....

per pae, dimecres 14 gener de 2015, a les 10:55 (fa 1770 dies) @ Quim R.-18

Caramb Quim, has arribat fins la plana 6 de les noves regles....molt be!!!!!!

quan arrivis a la 15 et trobaras:

regla 4.o

o. El jugador haurà de jugar sense demora indeguda.
PENALITZACIÓ PER INFRACCIÓ DE LA REGLA 4.o:
1ª infracció: avís sense penalització.
2ª infracció: 1 cop de penalització.
3ª infracció: desqualificació.

Per cert, que entre les regles antigues i les noves, aquest punt no ha variat. Sempre ha estat aixis.

Rectificació....

per Lauren, dimecres 14 gener de 2015, a les 11:29 (fa 1770 dies) @ pae

Qué àcid et tornes amb l'edat, PAE...

:D

Rectificació....

per Quim R.-18 @, Girona, dimecres 14 gener de 2015, a les 11:35 (fa 1770 dies) @ Lauren

Pae, ara que ja sabem que alguns ens llegim fins a la 4a plana, només falta que els àrbitres apliquin les Regles fins a la darrera. I que es comencin a veure desqualificacions per anar lent i perdre forats. :-P

En els quasi 20 anys d'història del P&P, crec que MAI s'ha desqualificat a ningú per anar lent en alguna de les probes oficials de la ACPP/FCPP.

Salut!

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Rectificació....

per pae, dimecres 14 gener de 2015, a les 12:34 (fa 1770 dies) @ Quim R.-18

heheeee...Quim, com t'agrada la sang!!!!!!!!!!!!

Rectificació....

per Quim R.-18 @, Girona, dimecres 14 gener de 2015, a les 12:40 (fa 1770 dies) @ pae

:-D :-D :-D :-D :-D

Però de bon rotllet, eh?

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Rectificació....

per pae, dimecres 14 gener de 2015, a les 12:31 (fa 1770 dies) @ Lauren

Com tenim el tema Outlet?, Lauren

Rectificació....

per Lauren, dimecres 14 gener de 2015, a les 14:47 (fa 1770 dies) @ pae

Està el tema parat, tito... ara encerto sempre les talles.

Rectificació....

per Pep O'C., Barcelona, dimecres 14 gener de 2015, a les 17:41 (fa 1770 dies) @ Lauren

Jo nomes dic que un ritme "normal" no te per que ser "accelerat" a tope tampoc..

El "ritme normal", com el "sentit comú" depen molt de cadascu. No es un valor "absolut" i s'han de deixar uns marges. No prentengeu fer una partida "oficial" de pitch and putt al ritme de una "pachanga" emtre amics

Yours

Rectificació....

per Quim R.-18 @, Girona, dimecres 14 gener de 2015, a les 17:50 (fa 1770 dies) @ Pep O'C.

És complicat tot això Pep, ja ho admeto. El que per a mi és "normal" per a tu potser no ho és. Què és "normal"? I ja la tenim liada.

A veure si posant un exemple s'entén...

Tu i jo juguem una partida. Tu tires a green i jo vaig fóra. Mentre jo faig el approach, tu pots fer moltes coses. Pots posar-te a mirar el meu (excel.lent) cop d'aproximació i una vegada la deixo a un pam del forat, anar a mirar la teva bola, la caiguda per davant, per darrera, i executar el birdie.
Però també pots aprofitar per mirar les caigudes de la teva bola mentre jo estic fent l'approach. Així quan jo l'hagi deixat donada, tu no tardares gaire en fer el birdie.
I haurem guanyat 2 minutets.

Aquests 2 minutets, que per alguns pot semblar una collonada, ho multipliques pels 18 forats i és mitja hora llarga. La diferència entre 2:30 hores i les 3:00 hores.

No sé si m'explico.

Salut!

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Rectificació....

per Pep O'C., Barcelona, dimecres 14 gener de 2015, a les 18:37 (fa 1770 dies) @ Quim R.-18

Jo això ja ho faig. Fa temps

3 horas de eppa

per Juan Carlos Robles martinez, dimecres 14 gener de 2015, a les 18:12 (fa 1770 dies) @ Juan Carlos Robles martinez

Se tomó su tiempo para hacer + 10 (si si un doble dígito) y terminar en la posición 184
Todo empezó en el putt in green. El sujeto, ante las aclaraciones arbitrales, formuló una pregunta que ni tan solo venia al caso, de hecho ahora tampoco procede, pero intuimos con el hecho, que seria una tarde sin viento, pero movidita ...Seguimos....
Cabe decir que en los cinco primeros hoyos se puso -3 (a cuál local player) a esas alturas ya había perdido 3 hoyos, lo nunca visto! Le llegaron a contar en un green, hasta 9 veces arreglando piques en la línea de un putt, los compañeros de partida tomaron cargo de la situación y le dijeron en repetidas ocasiones que acelerara, como no haciendo caso omiso a las cometidas , por lo menos consiguieron neutralizar la escapada. Empezando un surtido de doble- triple- cuádruple y hasta un quintuple boguie.

Ya para rematar a falta de tres hoyos, consultó al "bàndol" si se querían jugar la cerveza en los tres últimos, evidentemente la respuesta de los tres fue negativa!
Para colmo, el sujeto al terminar, con un retraso de 30 minutos de haber terminado todas las salidas, comentó: que si podían ir más rápido à entregar las tarjetas de juego, resulta que tenia prisa. (imagen: uno por ascensor,tres por escalera) cosas de la ampolla.
Los argumentos del árbitro, los de siempre, amonestación verbal con amenaza a todo el grupo.
En fin esperemos que por el bien de este, nuestro deporte, se tire de reglamento en futuras ocasiones!

También tenemos la certeza de que el sujeto es buen gente, por lo que no guardamos rencor, pero aconsejamos que si tienes un mal día, no se puede dar la lata a más de 50 personas que se hacen 250 km, es una qüestió moral, compañeros!!!

En fin lo podemos decir más alto pero no más Callejeramente!!!

3 horas de eppa

per Xevi, dimecres 14 gener de 2015, a les 21:50 (fa 1769 dies) @ Juan Carlos Robles martinez

Vamos...unaltre perla de Hpc positiu...i van

3 horas de eppa

per Pep Roca @, dimecres 14 gener de 2015, a les 22:14 (fa 1769 dies) @ Juan Carlos Robles martinez

Vaja follon has organitzat Raul!! En lo de vegades que hem jugat junts i mai has organitzat cap merdé com aquest. Un mal dia el tenim tots alguna vegada.
Hi ho dic en coneixement del cás, perqué jugaba en el grup que venia redera el teu. Al segon forat jugat ja feiem cua.Era per culpa teva? No ho sé.
Menys mal que et consideren "bona gent".
I si, estic d'acord que es un pal fer 250km. per anar a jugar. Els mateixos que hauré de fer si vull jugar l'EPPA de Castelló d'Empuries. Els nostre país es així.

Salut!!