Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
bola que es mou a green - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

bola que es mou a green (Regles del P&P)

per Llorenç Villagrasa @, dilluns 16 febrer de 2015, a les 16:24 (fa 1761 dies)

Hola, escric per demanar ajuda en una qüestió que hem va pasar dissabte. Desde el tee de sortida la bola d'un altre jugador colpeja la meva, estan a green. Un dels companys que jugaba hem deia que habia de reposar la meva bola on estava avans que la toqués l'altre, peró hem genera dubtes, ja que saber on esta la teva bola a 80 metres es complicat... Algú hem pot ajudar a aclarir aquest dubte?

Moltes gràcies

bola que es mou a green

per rodri, dilluns 16 febrer de 2015, a les 17:46 (fa 1761 dies) @ Llorenç Villagrasa

Es aixi si. La teva es reposa on era i laltra on qeda. Es reposa mes o menys on creus qe era, o potser hi ha alguna norma qe desconec per reposar quan desde lluny no es sabia del cert

bola que es mou a green

per JP, dimecres 18 febrer de 2015, a les 17:49 (fa 1759 dies) @ rodri

Si no ha canviat, que ja desconec moltes de les noves regles y revisions, és tal com diu en rodri. S'ha de reposar més o menys on era.

Salut!