Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
penalitzacions acumulables? encara ric - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

 

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

penalitzacions acumulables? encara ric (Regles del P&P)

per jordi 12692, divendres 16 març de 2012, a les 21:24 (fa 2803 dies)

Hola a tots,
voldria saber si son acumulables les penalitzacions al produïr-se en cadena una serie de incorreccions de procediment, m'explico:

Torneig EPPA, s'ens informa que avui NO es pot col.locar bola.

forat 14, una bola reposa devant d'una altra amb uns 1.5m entre elles a FORA del green i coincidint en la mateixa línea de joc cap a bandera.

La meva bola és la més llunyana i agafo el sand per efectuar un chip d'entrada a green. El jugador propietari de la bola de devant la meva s'ajup i marca la seva bola i l'agafa amb la mà i m'informa que ho fa per si de cas li toco la seva amb la meva.

Se l'informa que amb el seu procediment ha de rebre un cop de penalitat ja que a aixecat bola sense que jo li hagi demanat que ho faci en la regla de linea de joc.

També incompleix la regla de col.locar bola ja que avui NO es pot col.locar bola.

Com que ha agafat la bola amb la ma sencera i la ha fet rodar dins la seva propia mà, l'ha manipulat (netejat, ah! estigui bruta o no) i això també és subjecte de ser penalitzat segons la regla de netejar bola i com és col.loca el dia que NO es pot col.locar bola sinó es per requeriment del jugador que va ha efectuar el cop.

Cal dir que durant l'ivern hi ha el mal costum de prendres la llicència de col.locar bola sota una "regla d'ivern" totalment adulterada dons no deixa de ser una regla local aplicable o no segons l'estat del camp o part d'ells i tant se val si és ivern com estiu, com si plou o si neva o el jardiner s'ha deixat una aixeta oberta tota la nit, això es determina abans de sortir a jugar per a tot el camp o en un a part d'ell només. De fet l'ivern dura 3 mesos i resten nou mesos on la regla de col.locar bola i la de com procedir per aixecar i manipular una bola quan to demanen per dificultar la linea de joc encara que NO es pot col.locar bola en aquell dia de torneig.

Llastimosament el jugador contrari no va entendre el perquè de les penalitats en les que va incorrer, fins hi tot s'inventa la regla de la "tovallola" que sembla ser que és aquella que la bola no es neteja amb la ma sinó és amb la tovallola que penja de la bossa, i fet amb la mà no es considera netejar la bola. Desconec aquesta regla!!!

No m'enrotllo més, la pregunta que us faig:
¿s'ha d'afegir al resultat dels cops totes les penalitazions corresponents a totes les regles infringides o només la primera en quant toca i aixeca la bola? crec que s'haurien d'aplicar totes ja que corresponen a regles diferents i no a subapartats dins d'una mateixa regla, és així?

Malauradament, aquest senyor no va voler acceptar cap de les possibles penalitzacions i va continuar jugant. No hi havia arbrit (competicio social) per tant, crec que el procediment passa per fer-ho notar en la targeta de joc i per emplaçar-nos al final del partit i buscar en les regles i/o amb el comité de la competició (la gent de camp) i llevors acabar resolent en conseqüencia digui el text.
¿oi que si no és procedeix així el resultat en el forat 14 resta sense resoldre? ¿oi que si es juga el següent forat, automaticament quedes desQualificat de la prova?
¿oi que si no admets les teves penalitzacions i en conseqüencia no et signen la tarja de joc i marxes sense resoldre, també estàs desqualificat? ¿oi que si entregues una tarja sense signar estàs desqualificat? ¿oi que inventarse regles és penalitzable? deu ni dó, tot aixó només en 20 minuts. Us haig de dir que aquest personatge encara corre pels camps, ha!!! i ademés va baixar de handicap. UF!!!

salut i birdies!!! jordi acpp012692

penalitzacions acumulables? encara ric

per JP, divendres 16 març de 2012, a les 23:34 (fa 2803 dies) @ jordi 12692

Caram quin 'buen rollito' de partida.
La veritat és que fas un munt de preguntes, i algunes un xic embolicades.
La principal és que el teu company competidor agafa la bola sense ser requerit per no interferir amb la teva.
Entenc que aquest fet, 'estrany', comporta un cop de penalitat per la regla 21. Ara be, un cop ha aixecat la bola, entenc que pot fer el que vulgui amb ella, que fins que no torni a 'reposar-la' no pot incórrer en penalitzacions adicionals. Per tant, el tema de netejar-la només tindría penalitat si l'haguès aixecat sota la regla 11.
Tampoc podem penalitzar per col.locar la bola, perque el reglament en la regla 21 parla de 'reposar', o sigui, posar-la on estava.

Sobre el resultat del forat entenc que si està resolt, és els cops + 1 cop per bola moguda.
Sobre si pot seguir jugant el seguent forat, entenc que si. Tu el marques? Dons poses el que creguis a la tarja i a jugar.
Si hi ha divergències en el resultat apuntat, àrbitres, comités o una consulta a les regles haurien de ser suficients. Ara, si no es signa la tarja, crec que tot lo altre ja no serveix per res, perquè senzillament no conta.
Finalment, inventar-se regles no està penalitzat. Tampoc serveix de res, però penalitzat no està (tu mateix te n'has inventat dos o tres)

El que si hauría d'estar penalitzat és convertir un matí agradable de golf, perdó, de P&P, en un via crucis de nervis tensió i mal rollo. Si no sabem les regles apuntem el resultat amb dos boles, i a casa club segur que tenen un llibre de regles per esbrinar, de bon rollo, quina és la bona.

Disfruteu que son quatre dies.

JP

penalitzacions acumulables? encara ric

per Pere, dissabte 17 març de 2012, a les 22:44 (fa 2802 dies) @ JP

Hola Companys crec que el jugador en questiò té una penelitat de dos cops: 1 cop per aixacar la bola sense que l'altre jugador li demani i un altre per neteixar la bola un cop aixecada per interferi la bola del jugador contrari no estan ha Green regla 10
En cas que el jugador entregui la tarjeta sense aquesta penalitat , esterà descalificat

--
Pere Prat
ACPP013809

penalitzacions acumulables? encara ric

per edu rodri, diumenge 18 març de 2012, a les 15:18 (fa 2802 dies) @ Pere

Lo fotut del cas es que encara que vols aplicar les regles, el queda malament no es l'infractor ans el contrari, fent reflexionar per quin set sous existeixen les regles i que les apliqui algú altre, que hi ha molta persona entesa sense saber ni llegir, recordo al ic un que em va amenaçar pq estava amb el company comentant la caiguda, hi ha molt d'enterat
10679

penalitzacions acumulables? encara ric

per jgp @, diumenge 18 març de 2012, a les 22:24 (fa 2801 dies) @ edu rodri

Només tindrà un cop de penalitat per haver aixecat la bola, però l' haurà de col.locar on aquesta estava abans d' aixecar-la.

penalitzacions acumulables? encara ric

per Pere, dijous 22 març de 2012, a les 21:45 (fa 2797 dies) @ jgp

Explica perque 1 cop hi no 2 .
Si el jugador en questiò està dien que aixeca la bola segons la regla 11 sense demenar-li , 1 cop de penalitat també ha de saber que no pot neteixar la bola regla 10 per lo tant 2 cops
Ara si enteneu que simplament aixeca la bola regla 21 estic d'acord que seria 1 cop
Salut i molta sort els qui puguin jugar l'Open

--
Pere Prat
ACPP013809