Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 351

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 353

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php on line 356

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/functions.inc.php on line 256

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 209

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/includes/main.inc.php:351) in /var/www/vhosts/quimriera.com/httpdocs/forum/index.php on line 211
Campeonato de Cataluña Absoluto - El Fòrum del Pitch&Putt.

QuimRiera.com

Ets a: Inici > El Fòrum del P&P

Campeonato de Cataluña Absoluto (Competicions)

per Absoluto, dissabte 04 juny de 2016, a les 15:20 (fa 418 dies)

Enhorabuena a la gente de la Ampolla por intentar que el campo esté en las mejores condiciones posibles pero lamentablemente el campo no ha llegado como tenia que llegar y a la hora de verdad hoy en la fase previa se ha visto que el campo no estaba para poder albergar un campeonato de tal calibre.

Espero que la federación dé un paso adelante, sean sensatos, y se juegue el campeonato en unas condiciones mejores. Lo siento por la gente de la Ampolla que sé que lo han intentado pero hay que ser justos y si la federacion no actua creará un peligroso precedente...

Campeonato de Cataluña Absoluto

per J.L, dissabte 04 juny de 2016, a les 19:35 (fa 418 dies) @ Absoluto

Me pareze una verguenza jugar un absoluto en estas condiciones, fallo del campo, de la federación por su parte y de los jugadores por no actuar y no hacer nada al respeto, todo dicho y para mi indignante unas condiciones parecidas.

per Absolut, dissabte 04 juny de 2016, a les 22:05 (fa 417 dies) @ J.L

No lo entiendo, yo lo he visto bastante bien, hay campos que estan mucho peor. Podeis decir que es lo que esta tan mal?

per J.L, diumenge 05 juny de 2016, a les 13:47 (fa 417 dies) @ Absolut

Que es lo que estava mal del campo? Greenes mal segados y mal repasados, no había calles por el simple hecho de no querer perder tiempo y esfuerzo, los bunkers llenos de hierba y arena compacta sin estar arreglados, aparte de la mala organización del campo en cuanto a no aceptar tarjetas y no tener cambio, hoy domingo no había arbitro, es un cúmulo de cosas que hacen que el torneo más importante del año sea lo que este año esta siendo.

per A. Sureda, dissabte 04 juny de 2016, a les 23:47 (fa 417 dies) @ Absoluto

Malauradament el camp no estava en condicions. A aquest pas,si no hi ha un canvi d'actitud, els jugadors decidirant jugar qualsevol campionat social on cuidin al jugador i a on tinguin el camp en les milles condicions, que no pas jugar proves oficials

per Acpp7997, diumenge 05 juny de 2016, a les 16:00 (fa 417 dies) @ A. Sureda

Nos os quejeis tanto.con no haver ido como yo ya esta.no hacia falta ver el campo para saber que no estaba en condiciones.me parece vergonzoso que hagan un campeonato de Catalunya hay
Solo havia 120 personas.pasar un corte de un absoluto con +7 de vergüenza

per Xarlie, diumenge 05 juny de 2016, a les 18:49 (fa 417 dies) @ Acpp7997

Sembla prou clar que si a la prèvia d 'un absolut només hi van 116 , ja està fallant alguna cosa a banda de l 'estat del camp, del que no puc opinar perquè no hi he anat.

Salut!

per Absolut, diumenge 05 juny de 2016, a les 20:16 (fa 417 dies) @ Xarlie

Pues yo lo encontre bastante bien, o dentro de lo normal en el pitch. Ya forma parte de este deporte jugar en campos no tan perfectos, no pasa nada, no es golf profesional.
Los greens? Algo altos, bola lentita, pero para mi estaban bastante uniformes, solo habia que pillar la velocidad. Y con el viento de por alli, si los segan mas, no se aguanta ni una bola, asi la bola mejor sujeta.
Las calles? Si, hierba alta, y contorno greens tambien. Pero mas facil chipear, menos riesgo topazo. Claro qe los que patean desde calle o contorno green, entiendo que si, jodido.
Los bunkers? Bueno, pocos campos los tienen en condiciones, esté o no esté bien, acepta un 4 casi seguro, no pasa nada, no hay que caer allí :)

La participacion baja? Lo de siempre...todos los campos tienen derecho a albergar un torneo así bla bla..,pero kien es el guapo que le dice al dueño de un campo ubicado en extremos de cataluña, que se queda fuera del sorteo de competiciones oficiales, para fomentar la participacion. Y los jugadores de allí querran jugar este torneo alguna vez en su casa o cerca. Otra cosa es que estos campos periféricos se autodescartaran porque no les soluciona la vida este torneo. Pero, sabemos si realmente les da un buen empujon? Algo les debe ayudar. En ampolla por ejemplo, a punto de cerrar, entre este finde y el que viene, seguro que van a recibir una buena ayuda, nose eh...
Saludos

per J.L, diumenge 05 juny de 2016, a les 21:32 (fa 417 dies) @ Absolut

Diferentes opiniones, para mi no es una excusa el tema de que en los últimos años los campos esten en estas condiciones, es más, es por eso que se realiza esta queja y se buscan soluciones por este lado y por otros como por ejemplo este: https://www.change.org/p/federacio-catalana-p-p-stop-absolut-p-p-2016-l-ampolla?recruit...
Cada uno tiene unas perspectivas y unas exigencias diferentes, no se tiene que ser conformista en mi punto de vista.
No hay más comentarios por mi parte.
Saludos

per Lauren Mañas, dilluns 06 juny de 2016, a les 15:47 (fa 416 dies) @ J.L

Collons!

I jo sense enterar-me... si ho arribo a saber jugo la prèvia. Haguès tingut opcions de passar el tall fins i tot sense jugar en 4 mesos.

En sèrio, fa molt que estic desconnectat del P&P però veure aquestes notícies amb 116 jugadors a una prèvia i que es passi el tall amb 61 cops ho trobo alarmant, si més no. Dit (escrit) amb tot el respecte per tothom i per a tots els resultats, no ens equivoquem, que no és una crítica a qui li hagi sortit una mala partida, ja sabem de què va aquest esport.

Fa temps ja que el P&P va de davallada i que s'està avisant de que passarien aquestes coses. O fem un canvi o el barco s'enfonsa.

Un absolut no pot ser això.

Suspès

per Pep O'C, dilluns 06 juny de 2016, a les 16:49 (fa 416 dies) @ J.L

Doncs ja es oficial;
Després de la pressió d'un nombros grup de jugadors, amb la iniciativa del representant dels jugadors i un proces de recull de firmes, la federació acaba danunciar la suspensió del campionat i mesures derivades...
Una Llàstima tot plegat
Pep O'C

Suspès

per Absoluto, dilluns 06 juny de 2016, a les 17:50 (fa 416 dies) @ Pep O'C

Sinceramente creo que se ha actuado de la mejor forma posible para que el campeonato de cataluña absoluto no dejase de ser lo que es y pasase a ser una 'pachanga' más. Y no lo digo por el hecho de que solo jugasen la fase previa unos 120 jugadores sino más bien por el estado en el que se encontraba el campo. Esta muy bien que cada uno se centre en sus objetivos individuales y vea que con el nivel de este absoluto (corte +7 muy triste) pueda quedar en mejor posición que si se jugase el campeonato en otras condiciones pero visto como estaba el campo (greenes en muy mal estado, calles inexistentes, bunkers sin comentario, etc etc) creo que lo más sensato es hacer lo que ha hecho la federación y hay que agradecerles que por una vez se piense más en el jugador que en ellos mismos.

Dicho esto, si, ahora el campeonato se jugará en otro campo que seguramente estará en mejores condiciones y podremos disfrutar todos de este gran campeonato. Imagino que los resultados de la fase previa que se jugó en la Ampolla no servirán para nada, entiendo que la gente que haya pasado el corte este fin de semana con la posibilidad de no pasar cuando se vuelva a jugar la fase previa se puedan llegar a mosquear pero yo mismo pasé el corte este fin de semana y posiblemente no lo pase cuando se vuelva a jugar pero prefiero que el campeonato se juegue en las mejores condiciones posibles a tener que jugar en un campo en mal estado aunque tenga más opciones a quedar en mejor posición. Supongo al menos que los que jugamos la previa este fin de semana no pagaremos la previa cuando se vuelva a jugar, creo que seria lo más justo, ahora solo queda esperar a que nos digan la fecha y el sitio y que ruede la pelotita otra vez ;-)

Dubtes

per Quim R.-18 @, Girona, dilluns 06 juny de 2016, a les 18:11 (fa 416 dies) @ Absoluto

M'agradaria saber, diga'm malpensat, quanta gent participaria a un Absolut que es disputés a un camp que SEMPRE està en excel·lents condicions, en el cas de que fos de 18 forats. Parlo del P&P Peralada.
Si s'arribés als 100 participants ja seria un èxit.

La participació, és a dir l'èxit d'una proba, no la determina l'estat del camp si no la proximitat a Barcelona. Si l'Absolut es disputés a Roc3 hi hauria 400 o més jugadors fent cua, estigués el camp com estigués.

Però aquest tema ja ha sortit 50mil vegades, la FCPP no pot discriminar a cap camp per la seva situació geogràfica.

Salut!

--
Quim Riera i Raurell
acpp001867

Dubtes

per Absoluto, dilluns 06 juny de 2016, a les 18:32 (fa 416 dies) @ Quim R.-18

A mi personalmente no me importa donde se juegue el campeonato. A mi me gusta este deporte y me guta jugarlo sea en Castelló, en Lleida o en la Ampolla siempre y cuando el trato sea el adecuado y el campo esté en buenas condiciones. Soy un enamorado de este deporte y me muevo por todo nuestro país para poder disfrutar de la práctica del pitch&putt. Obviamente habrá mejor participación en un campo céntrico cerca de Barcelona que en uno que esté en los extremos de Cataluña pero para mi lo más importante antes de jugar un campeonato tan importante ya no es donde se juegue sino como está el campo donde se va a jugar. Si el campo está perfecto pues nada que añadir: a jugar y que gane el mejor!

Dubtes

per Salva, dilluns 06 juny de 2016, a les 19:47 (fa 416 dies) @ Quim R.-18

Rectificar es de savis, o aixo diuen...., el que no pot ser es que es suspengui el torneig no pel mal estat del camp no, sino perque els jugadors han presionat a la fede amb firmes que va recaptar el representant dels jugadors, tinc entes que uns dies avans de cada prova oficial un membre de la fede te que examinar el camp i comprobar el seu estat, segons el que veig o no va anar ningu o la persona que el va veure no te un bon criteri de com tindria que estar un camp per jugar un absolut(no val a dir que el jardiner em va assegurar que el camp estaria en perfecte estat,bla bla bla). Aixo si ara a veure que passa perque personalment no em sentaria gens be que m'hagues gastat la pasta que costa anar fins a l'Ampolla perque despres es suspengues el torneig per una errada monumental de la fede, aixo no es seriu.

Quim estic d'aord amb tu que a el nombre de jugadors potser seria el mateix pero una cosa no treu l'altre, aquestes coses no tindrien que passar que ja portem temps amb el mateix, no es suspen res si els jugadors no esqueixen, aixo es el mes trist de tot.

Salva 6781

Dubtes

per Juanjo prf, dilluns 06 juny de 2016, a les 21:51 (fa 415 dies) @ Salva

Pues casi suscribo tus palabras al 100%. Pero es mas la parte personal: y quien me devuelve el coste del desplazamiento? y el de la reserva de alojamiento?
Como puede la federación enmendar un error con otro mas gordo, porque si esto lo hubiera suspendido antes de la previa.... pero no solo con la presión de los jugadores. Y bien ahora ¿que? hagan lo que hagan, habrá cabreados he indignados.
Por otra parte el domingo jugamos sin arbitro no digo mas.
Lanzo la pregunta ¿QUE CREDIBILIDAD tendra ahora una previa de un campeonato organizado por la federación? visto lo visto..... con juntar unas firmas poca, por no decir ninguna.
Saludos a todos los pitch&putt eros... el barco hoy se hunde un poco mas pero yo con esta ultima me bajo espero algún dia esto vuelva a ser lo que fue, pero la dirección que lleva....

Dubtes

per Lauren Mañas, dimarts 07 juny de 2016, a les 13:36 (fa 415 dies) @ Quim R.-18

Osti Quim!

De vegades sembla que tinguis algun tipus d'al.lèrgia a la província de Barcelona, company.

Si jo formo part d'un grup de 20 colegues, 12 vivim a Gràcia, 4 a Poblenou, 2 NouBarris i 2 a la Barceloneta, lo normal, eficient i popular és que quan ens juntem tots per fer unes birres ho fem prioritàriament a...

REDOBLE DE TAMBORES.... Channnnn!!! A Barcelona!!! Perdó, a Gràcia!!!

Si no t'agrada, ho puc entendre, però que no ho entenguis no m'ho crec.

Fer un Campionat Absolut de Catalunya a l'epicentre on es concentra el 40% de la població en un 2% de territori és una mesura intel.ligent, lògica i que cau pel seu propi pes. Anar a un camp a un extrem on no hi ha ni el 10% de la població i que a sobre el camp, malhauradament no està en condicions és ridícul de defensar.

D'altrabanda, no sé què carai discutim perque ha quedat clar que per majoria s'ha determinat que el camp no està en condicions d'acollir una prova d'aquesta rellevància.

Si a sobre de que el camp està "donde Cristo perdió la alpargata" resulta que no està bé... ja és la bomba queixar-se de la suspensió.

:-|

Suspès

per Juanjo, dilluns 06 juny de 2016, a les 18:20 (fa 416 dies) @ Absoluto

Buenas, no creo que se tenga que volver a sortear la sede, porque ya están establecidos los campos reservas para las competiciones FCPP-2016

Suspès

per Miliki, dilluns 06 juny de 2016, a les 19:22 (fa 416 dies) @ Juanjo

No crec que sigui questió de gent ni de distancia, el fet esta clar, si un camp pel que sigui no pot estar en condicions per rebre un campionat de catalunya amb tot el que suposa que no el faci.
Esta clar, que segur que han intentat tenir-lo ho millor possible pero tambe esta clar que els jugadors som els que paguem i estem en el dret d'exigir, no demanar, exigir unes minimes condicions.
Personalment, em sap greu pel camp, pq sempre he tingut una gran estima a l'ampollA pero crec que també es just.

Suspès

per Juanjo, dimarts 07 juny de 2016, a les 12:21 (fa 415 dies) @ Miliki

Totalment d´acord. I també estic segur que aquest pollastre es resoldrà amb sabiesa, i sobre tot amb criteri, no amb mitjes tintes o parxes (vaja, confio molt). Un greu problema també es una oportunitat per creixer, millorar i continuar cercant l´excel.lència.
Ànims i bona cara.